Ljetna škola trčanja 2017.

Zašto uopšte “Škola trčanja”?

Prva reakcija mnogih kada čuju pojam “škola trčanja” je posprdno – da, baš…  pa trčao sam za autobusom sto puta, najbolje da to ne znam…

Iako donekle tačno, začudili bi se koliko je pravilan način trčanja (a ovdje govorimo o treniranju, ne o trčanju za autobusom) bitan kako bi se izbjegle ozljede, zadržala motivacija i, na kraju krajeva, postigao zacrtani cilj.

Upravo iz tog razloga je za klubove koji “obične” ljude pipremaju za istrčavanje dugih utrka (u našem slučaju polumaratona) odabran takav, pomalo smiješan, naziv koji zapravo čini upravo to što govori – polaznike educira kako trčati, koju opremu koristiti, kakve treninge upražnjavati a kakve izbjegavati, kako se hraniti i sl.

Ideja je pripremiti jednu generaciju početnika za istrčavanje polumaratona i definisanje ima li smisla uopšte takve treninge nastaviti i održavati. Očekujemo da će biti zainteresovanih, i nadamo se da će ovaj eksperiment prerasti u pravi pravcati pokret koji je će u narednom periodu pripremiti mnoge druge zainteresovane na istrčavanje dužina koje prije nisu mogli ni sanjati.

Program priprema

Treninzi koji bi vas na kraju trebali dovesti do vašeg prvog polumaratona osmišljeni su od strane iskusnih trkača i trenera i predstavljaju minimalno opterećenje za vaše tijelo uz maksimalni napredak. No, da bi to bilo moguće, oni moraju biti postepeni i umjereni. Upravo zato, prvi treninzi izmjenjuju hodanje i trčanje da bi tek nakon mjesec dana došli do svojih prvih 30 minuta trčanja u komadu tj. otprilike 5 kilometara, ovisno o grupi u kojoj trčite.

Što se grupa tiče, na svakom treningu trkači se SAMI svrstavaju u grupu koja im najbolje odgovara i tamo odrađuju trening. Ovo “sami” smo naglasili iz razloga što mi nismo vojska i nećemo vas gurati u neku grupu ako vi mislite da vam je ona prebrza ili prespora – to ćete najbolje saznati vi ako se nakon treninga osjećate kao da niste ništa trčali ili ako isplazite jezik do poda.

Okvirno, to vam izgleda otprilike ovako:

  • Početak – hodanje + trčanje
  • Nakon mjesec dana – trčanje 5 km
  • Nakon 2 mjeseca – trčanje 10 km
  • Nakon pet mjeseci – trčanje 21 km

Naravno, ovo je slobodna procjena, ali služi da vidite koliko zapravo brzo (a opet postepeno) čovjek može doći u formu da otrči naizgled nezamislive kilometre.

Budite slobodni da sva vaša pitanja i nedoumice koje imate po pitanju škole trčanja podijelite sa vašim instruktorom ili slanjem upita na našu mail adresu.

INFO-ljetna-škola-trčanja-2017

ARK LJetna Škola Trčanja 2017 – Obrazac prijave